Subject: Taotlus - Kanepi Energia
From: "Eero Timmermann Eftar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "'tauri sokk'" <[email-masked]>, "'Peep Potter'" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 06:19:29 +0300

Tere!

Edastan taotluse Kanepis ausva Harudevahe kinnistule (katastriüksusega
28502:003:0060) rajatud ajutise tee likvideerimise tähtaja pikendamise
taotluse.

--

Lugupidamisega

Eero Timmermann

Juhatuse liige

+372 50 35 362

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kanepi Energia OÜ

Aardla 23E 50110,

Tartu linn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.